2015.06.25. 14:29
Júliustól változik az ügyfélfogadás
Július 3-án kezdik a Kossuth téren a második pécsi kormányablak kialakítását.
Az integrált szolgáltatást nyújtó ügyfélközpontban gyorsan, hatékonyan és egy helyen, teljesen akadálymentesített környezetben tudják majd a pécsiek ügyeiket intézni. A beruházás során többek között 20 munkaállomást és négy fotófülkét építenek ki.
A munkálatok miatt viszont változik a Baranya Megyei Kormányhivatal Pécsi Járási Hivatala (Pécs, Kossuth tér 1–3.) okmányirodájának ügyfélfogadási rendje. Július 7-től az egyéni vállalkozással, népesség-nyilvántartással, bevont jogosítványokkal, mozgáskorlátozottak parkolási igazolványával, ügyiratos gépjármű-ügyintézéssel kapcsolatos ügyeket a Kossuth tér 1–3. I. emeletén lehet intézni. A személyi okmányok, gépjárműokmányok, lakcímkártya-ügyintézés és elkészült okmányok átvétele a Nagy Lajos király útja 3. földszintjén történik. A Szántó Kovács János utca 1. alatt található kormányablakban továbbra is teljes körű ügyintézést biztosítanak az ügyfeleknek. Időpontfoglalásra az átmeneti időszakban nincs lehetőség, az ügyfelek kiszolgálása érkezési sorrendben zajlik.
A projekt összköltsége 70 millió forint, az új kormányablak a tervek szerint október elején nyílik meg.