Járvány

2020.12.01. 10:20

Virtuális kiállításokkal, online borkóstolókkal próbálnak túlélni

A rendezvényiparban az online megoldások váltak a legfontosabb idei trenddé a koronavírus-járvány miatt. A hazai rendezvénytechnikai piacnak a túlélés érdekében alkalmazkodnia kell a helyzethez, és innovatív fejlesztésekkel kell jelentkeznie.

Forrás: Shutterstock

Állítják, még legalább egy évig marad a rendkívüli állapot ezen a piacon.

Az egyik legnagyobb szereplő, a Visual Europe Group is Digital Labs néven digitális üzletágat hozott létre az elmúlt hetekben.

A teljesen új üzletág a virtuális események technikai támogatására szolgál, hogy ügyfeleivel és az ügynökségekkel közösen gondolkodva kísérelje meg életben tartani a rendezvényipart.

„Szinte bármilyen expó vagy konferencia áthelyezhető például az online térbe, maximális biztonság mellett. A vendégek virtuálisan ugyanúgy végigjárhatják a standokat és megnézhetik a kiállítók anyagait, mint egy élő rendezvényen.

Népszerűnek számítanak az online borkóstolók is, amelyeken a házhoz szállított borokat úgy lehet végigkóstolni, hogy közben a sommelier mondanivalóját egy stúdióból közvetítjük. De rendkívül széles a paletta, az online jógától a virtuális táncversenyig” – tájékoztat Botond Szabolcs, a Visual Europe Group vezérigazgatója. Arra számít: még legalább egy évig fennmarad a rendezvényszervezésben ez a rendkívüli állapot.

A koronavírus-világjárvány kitörése óta már több mint 100 rendezvényt költöztetett át sikeresen az online térbe a cégcsoport. Stúdiójából jelentkezett többek között Az Év irodája verseny díjátadója, a Media Digital Hungary, Danny Blue Online Mentalista Show-ja, s az MVM Edison díjátadója.

Borítóképünk illusztráció

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!