Gazdaság

2008.10.18. 10:13

Mediano Camping: elsőként csatlakoztak a hűségkártya-programhoz

Elsőként a sikondai Mediano Camping csatlakozott üzleti partnerként a Dunántúli Napló hűségkártya programjához.

DN

A döntésük egy igen fontos oka, hogy az újságolvasókat, a Baranya megyei napilap előfizetőit kiemelt ügyfélként, célcsoportként kezelik – jelentette ki lapunknak Riedel René, a kemping tulajdonosa.

A hűségprogramtól egyértelműen a forgalom erősödését várják. Egyrészt amiatt, mert így a baranyai emberek körében is ismertebb lesz, hogy a közel egy évtizedig zárva tartott sikondai kempingnek új tulajdonosa van, aki rendbe tette és modernizálta a területet, és már ez évtől fogadtak látogatókat, így azt ajánlani tudják ismerőseiknek. Másfelől pedig, mert hiszik, hogy helyben is érdekes lehet ajánlatuk, s nem csak magánszemélyeknek, de cégeknek is.

Mivel kiemelt csoportnak tartják a Dunántúli Napló előfizetőit, a lehető leggyorsabban döntöttek a program mellett, s ugyanezen ok miatt adnak alacsony áraik ellenére 10 százalékos kedvezményt a hűségkártya felmutatóinak.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!