Postabontás

2022.09.16. 19:30

A telefonos ügyintézés türelemjáték - látja be olvasónk

Csaknem egy órán keresztül várt a DN SMS rovatában tegnap megjelent hozzászólás írója arra, hogy a mobilszolgáltatójának ügyfélszolgálata fogadja a hívását.

bama.hu

Fotó: Shutterstock

Sajnos én is jártam már hasonlóképp, igaz, nekem nagyjából félórát kellett csak az ügyintézőre várakoznom. Talán nem véletlen, hogy a beszélgetések végén nem kérdezik meg, hogy elégedett voltam-e a szolgáltatással. Miközben kihangosítottam a telefonom, és vártam, hogy valaki felvegye a kagylót – persze egy gépi hang azért biztatgatott, hogy a hívásom fontos a számukra –, megfőztem a vacsorát a családnak. 

Amit nem értek, az a következő: ha jogszabály írja elő, hogy öt percen belül fogadni kell a hívást, akkor hogyan lesz az öt percből az én esetemben harminc, olvasótársamnál majdnem hatvan? Az ügyfélnek nincs más választása: ki kell várnia, vagy marad a személyes ügyintézés, ami oda-vissza utazgatással, majd a helyszíni várakozással még ennél is több időt emészt fel. 

Név és cím a szerkesztőségben 
 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!