Tesztüzemben az új rendszer

2022.11.13. 18:30

MIA segíti a kéményseprők ügyfélszolgálatát

Tudod, ki vagy mi az a MIA? Nem, nem a Neveletlen hercegnő című film főszereplőjére. Mi is csak nemrég ismerkedtünk meg vele - írta közösségi oldalán a Katasztrófavédelem.

Zs. J.

A MIA egy mesterséges intelligenciával támogatott kommunikációs asszisztens, vagyis egy chatbot, a katasztrófavédelem kéményseprőipari ügyfélszolgálatát segíti. A próbaüzemben működő robotot a gyorsabb és professzionálisabb ügyfélkiszolgálás érdekében állították munkába.

MIA egy úgynevezett hybrid chat rendszer, amely a tesztüzem alatt képes az egyszerűbb kérdésekre néhány percen belül válaszolni, emellett pedig az ügyfelektől kapott kérdések alapján folyamatosan tanul, fejleszti magát. A kérdések sokszínűsége miatt a tesztüzem ideje alatt előfordulhat, hogy a válaszhoz szükség van az ügyintézők beavatkozására, de a hosszú távú cél az, hogy MIA képes legyen önállóan megválaszolni a beérkező kérdéseket.
A chatbot jelenleg hétfőtől-péntekig reggel 6 és este 10 óra között, míg a hétvégén 6 óra 40 perc és este 10 között képes a válaszadásra. Abban az esetben, ha MIA a nyitvatartási időn kívül kap olyan kérdést, amelyhez még kevés a tudása, a rendszer jelzi az ügyfél számára, hogy pontosítsa a bejelentését, vagy hívja fel a 1818-as telefonszámot.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában