Beiskolázási kampány

2023.01.31. 15:48

Valósággal halmozza az elismeréseket a pécsi egyetem

A Pécsi Tudományegyetem beiskolázási kampányának megújulását már többször elismerték. Az innovativitás sikerességét mutatja, hogy 2023-ban a marketing szakma érdeklődését is felkeltette és a Magyar Marketing Szövetség által meghirdetett Marketing Diamond Awards 2022 pályázaton a PTE hazai beiskolázási közösségimédia-kampányát kezelő Y-Shift ügynökség elnyerte a Marketing Gyémánt díjat.

Cz. E.

Forrás: PTE

Az egyetem Kapcsolati Igazgatóság Hazai Beiskolázási Marketing Iroda vezetője, dr. Hegedüs Réka elmondta, hogy új megközelítéssel fordultak idén a végzős középiskolások felé. A Y-Shift által ajánlott egyfajta alulról kommunikációt alkalmaztak, ami az jelenti, hogy olyan hallgatókat toboroztak, akik saját közösségmédia-felületeiken és saját stílusukban kommunikálták, hogy miért is jó PTE-snek lenni.  Ehhez természetesen szükség volt a Y-Shift munkájára, akik fiatalosak, képben vannak a trendekkel és ezáltal új gondolatokat hoztak a beiskolázási tervbe. A hallgatók lelkesen vetették bele magukat abba, hogy népszerűsítsék a felsőoktatási intézményt.

A kampány másik részét képezte a III. Irány a PTE! Kultúrfeszt, ami több mint háromezer érdeklődőt vonzott. De emellett az egyetem sikerességét az is mutatja, hogy a januári Education kiállításon a PTE standjánál minden nap több ezren fordultak meg.  

A kampány pedig folytatódik tovább, amelyeket felvételi kisokosokkal egészítenek ki. Kreatív és edukatív tartalmakat adnak közre, amelyet vicces és informatív formában tálalnak a leendő hallgatóknak.  

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!