Katasztrófavédelem

2023.02.04. 15:43

Chatbot tájékoztatja a lakókat a kéménysepréssel kapcsolatos részletekről

Mint ismeretes, a családi házak tulajdonosai és használói a nekik leginkább megfelelő időpontra maguk kezdeményezhetik a kéményük biztonsági felülvizsgálatát.

W. K.

Fotó: Lang Róbert

Az időpontfoglalással kapcsolatos kérdésekben is tájékoztatás nyújt a tavaly november eleje óta működő chatbot, ami egy mesterséges intelligenciával támogatott kommunikációs asszisztens, amely a katasztrófavédelem kéményseprőipari ügyfélszolgálatának munkáját segíti.

A tapasztalatok szerint az ügyfelek részéről a MIA chatbothoz érkező kérdések legnagyobb része a kéményseprő szolgáltatás megrendelésére vonatkozik, illetve arra, hogy mikor érkezik a szakember.
– A tesztüzemben működő chatbot az egyszerűbb kérdésekre néhány percen belül képes válaszolni, az ügyfelektől kapott kérdéskörök alapján pedig folyamatosan bővíti tudását. A hosszú távú cél az, hogy MIA a jövőben képes legyen a lehető legkevesebb emberi beavatkozás mellett tájékoztatást nyújtani a látogatók számára – közölte a katasztrófavédelem.

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában