Postabontás

2025.01.19. 18:30

Úgy számláznak, hogy a fogyasztó járjon rosszul – dühöng olvasónk

Összevissza küldi a számlákat a szolgáltató, aminek a vége az, hogy váratlanul magas összeget kell egyszer csak befizetni. A fogyasztó teljesen kiszolgáltatott – panaszolja olvasónk.

Én is azon fogyasztók körébe tartozom akik novemberben túllépték a kedvezményezett gázfogyasztást. Ezért kb. 70 ezer forinttal nagyobb összegű számlát kaptam.

fogyasztó gázszámla
A számlázási rendszerbe hiba csúszott, aminek a fogyasztó látja a kárát
Forrás: MW

A számlázás úgy történik, hogy a fogyasztó járjon rosszul? 

Mikor bevezették a fogyasztási görbét, amit akkor is igazságtalannak tartottam, esetemben éves elszámolásban állapodtunk meg, decemberi leolvasással. Nem vették figyelembe, hogy csak fűtésre, vagy főzésre, és melegvízre is használom-e a gázt. Továbbá azt se, hogy mekkora az ingatlan. A nyaralók ugyanannyi kedvezményt kapnak. Ez hogy van?

A leolvasás megtörtént, az éves keretet nem léptem túl, ennek ellenére kaptam egy nagy összegű számlát. Felkerestem az ügyfélszolgálatot, ahol az ügyintéző egyáltalán nem volt empatikus, és nem segített. A szolgáltató egyszer úgy döntött, hogy havi elszámoló számlát küld, és a fogyasztási görbén is változtatott. Az ügyintéző szerint ezt nekem  a honlapjukon böngészve kellett volna tudomásul venni.

Úgy érzem, hogy a számlázás úgy történik, hogy a fogyasztó járjon rosszul. A következő éves elszámolás ismét decemberben lesz. Addig ingyen használja a szolgáltató a pénzem. Mostani tudásom szerint ezt a számlát korrigálni kellett volna, csak a szándék hiányzott. 

Név és cím a szerkesztőségben

 Ha érdekeset látott, hallott, mondja el nekünk! A 06 30/3511-111-es számon várjuk hívását minden hétköznap 8 és 16 óra között.

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában