2025.04.27. 12:30
Óriási változás jön a Lidlnél: megszűnik a népszerű szolgáltatás
A Lidl komoly lépést tett a digitalizáció felé: megszünteti az akciós újságok házhoz szállítását. A döntés mögött környezetvédelmi szempontok állnak: ezzel évente akár ezer tonnával kevesebb papírt használnak fel, ami körülbelül 20 ezer fa életét mentheti meg.

Fotó: Kovács Liliána
Az online szórólapok népszerűsége egyre nő, tavaly 15%-kal többen böngészték a digitális ajánlatokat, miközben a Lidl Plus applikáció is rohamosan terjed. A mindmegette.hu cikke szerint a vállalat nemcsak átáll a digitális megoldásokra, hanem jelentős fejlesztésekkel teszi még élvezetesebbé a felhasználói élményt.
Belgiumban már két évvel ezelőtt elkezdődött az átállás Gentben, Antwerpenben és Brüsszelben – mostanra pedig az egész országban megszűnt a papíralapú szórólapok kézbesítése. A nyomtatott verzió azonban továbbra is elérhető az üzletekben azok számára, akik ragaszkodnak a kézzel fogható lapozgatáshoz.
Bár ez a változás egyelőre Belgiumot érinti, a jelek szerint hazánkban is hasonló irányba haladunk: Baranya vármegyében például egyre többen olvassák a Lidl digitális újságját. Úgy tűnik, előbb-utóbb nálunk is búcsút inthetünk a papíralapú szórólapoknak.
További részleteket a teljes cikkben találsz a mindmegette.hu oldalán!