2025.04.15. 10:30
Most tényleg elmondhatjuk a véleményünket a cégről

Fotó: FULOP ILDI
A távhőfelhasználók elégedettségét idén is méri a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal, amelynek keretében a Pécsi Távfűtő Kft. (Pétáv) ügyfelei is elmondhatják véleményüket a társaság ügyintézési gyakorlatáról.
A felmérés célja, hogy hiteles, az ügyfelek véleményét és szubjektív értékelését tükröző információkat kapjon a hivatal a távhőszolgáltatás minőségéről. A részletes adatok rávilágítanak a cégek számára a megoldandó problémákra, egyúttal segítenek összehasonlíthatóvá tenni az egyes szolgáltatókat.
– A felmérést végző közvéleménykutató cég telefonon fogja keresni azokat az ügyfeleket, akik az elmúlt időszakban ügyet intéztek a Pétávnál – hívja fel a szolgáltató a figyelmet.