A hőség sem szabhat határt

2022.06.29. 12:08

Megnyitotta kapuit a Fishing

Nyitás előtt fél órával már közel egy kilométeres sor állt az orfűi Panoráma Kemping előtt, ahol kezdetét vette a Fishing on Orfű fesztivál.

Zs. J.

A fishingezők között láttunk tizenéveseket, húsz-harminc körülieket, és a negyvenes-ötvenes korosztály is képviseltette magát. A tikkasztó hőség ellenére nyugodtan álltak sorban, mindegy volt, hogy elsők vagy utolsók, mosolyogtak, beszélgettek, zenét hallgattak, táncoltak.

– Tegnap este fél tízkor érkeztünk Budapestről. Itt éjszakáztunk egy másik társasággal, vagyis már keddtől hangolódunk a fesztiválra. Már csak pár perc, és nyit a fesztivál – mondták a fiatalok, akik a sor legelején álltak.

Pár lépésre tőlük, egy fedett pad alatt egy ötvenes férfit vettünk észre. Mellette két nagy hátizsák és sátor állt. Mint kiderült, feleségével érkezett Komárom-Esztergom megyéből pár perccel ezelőtt. Ez lesz az ötödik fishingjük, és mivel szállást már nem tudtak foglalni, így a sátorozás mellett döntöttek.

A fesztivál bejárata felől  egyre erőteljesebben hangzik a hopp, hopp, hopp. Fiatalok szórakoztatják magukat, énekelve ugrálnak. Még fél perc, és lassan indul a visszaszámlálás, háromnál már igazi hangorkán kerekedett, majd elvették a kordont, és kezdetét vette az idei Fishing on Orfű.

Indulunk vissza Pécsre a fotós kollégámmal, de még szóba elegyedünk egy fiatal társasággal. Ők is budapestiek, két órája várakoznak a sorban. Megkérdeztük tőlük, hogy tudnak-e róla, hogy az orfűi az első olyan hazai fesztivál, ahol a mérsékelt alkoholfogyasztásra hívják fel a figyelmet. Azt mondták hallattak róla, és ígérik, csak mértékkel fogyasztanak alkoholt.

A parkolóba még mindig érkeznek az autók, ők még nem tudják, hogy itt már egy gyufaszálat sem lehet elhelyezni, annyira túlzsúfolt.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!