2015.12.09. 18:50
Egy újabb multival üzletel a Zsolnay
Nemzetközi diszkontláncokkal sikerült megegyezniük, és az idei karácsonyi szezonra a Lidl kínálatába került be egy kollekciójuk.
A Zsolnay Porcelánmanufaktúra legutóbbi tulajdonosváltásakor elsősorban az exkluzív, luxustermékek bővítésről szóltak a tervek. A Budapesten és külföldön nyitott márkaboltokban is leginkább így pozícionálják a kínálatot. Ugyanakkor korábban nemzetközi diszkontláncokkal is sikerült megegyezniük, és az idei karácsonyi szezonra a Lidl kínálatába került be egy kollekciójuk.
Pintér Mariann, a Zsolnay kereskedelmi és marketingvezetője a Dunántúli Naplónak elmondta, hogy nem előzmények nélküli a mostani megjelenés. Most is több országos kereskedelmi központot kerestek meg a bemutatkozó levelükkel és kifejezetten erre a célra készített Zsolnay Home kollekcióval. Ezzel a lépéssel minden család számára elérhetővé tennék a termékeik minőségét, és mindenképpen kedvezni szerettek volna a gyerekeknek is. A marketingvezető szerint nincs ellentmondás a luxustermékek és mindennapi használatra készült, magas minőségű tárgyak között, a manufaktúrának kellően széles a kínálata, hogy ezek elférjenek egymás mellett.
A város legismertebb cége az elmúlt években folyamatosan nehézségekkel küzdött, de a törekvések ellenére a többségi tulajdonosnak, Bachar Najarinak 2013 óta sem igazán sikerült talpra állítani a Zsolnayt.