2024.11.29. 08:00
Ingyen tévézést ajánlanak, erőszakosan
Látszólag kecsegtető ajánlattal keresett meg a telekommunikációs szolgáltatóm a minap telefonon: új csatornakiosztást vezetnek be, és két hónapig ingyenesen vehetem igénybe a szolgáltatást, ha elfogadom az ajánlatukat. Én az első mondatok meghallgatása után rögtön jeleztem, hogy nem fogok élni a lehetőséggel, mert nem szeretnék több csatornát annál, mint amennyi a mostani szerződésem szerint van.
Az ingyenes szolgáltatás nem volt annyira vonzó
Indoklásként elmondtam, hogy én jobban szeretem élni az életet, mint, hogy állandóan tévét nézzek. Erre a telefon túlsó végén a hölgy türelmetlenné vált, és szinte rám förmedt, hogy akkor ez azt jelenti, hogy nem mondhatja el az ajánlatát?! Mondtam, hogy tulajdonképpen ráérek, hát mondja. Ekkor jött a meglepetés, mert a telefonáló közölte, hogy először a személyes adataimat kell, hogy leellenőrizze.
Értetlenül álltam a kérése előtt, hiszen fogalmam sincs, hogy egy ajánlattétel esetén miért van szükség az én személyes adataimra.
Zavar, hogy elkérték. Ráadásul eleve tudható volt hogy nem fogok élni az ajánlattal, hiszen már a kezdet kezdetén ellenálltam, és ennek hangot is adtam. Megfordult a fejemben, hogy esetleg valamilyen adathalász csalásról van szó, de a gyanúm nem igazolódott be, ugyanis a telefonhívást követő napokban jött az e-mail, amiben kérték, hogy véleményezzem a telefonbeszélgetést. A mai napig nem értem, hogy miért volt az adataimra szüksége a hívó félnek. És azt se, hogy ha eleve közlöm, hogy nem érdekel az ajánlatuk, akkor miért folytatják le a beszélgetést.
Név és cím a szerkesztőségben
Ha érdekeset látott, hallott, mondja el nekünk! A 06 30/3511-111-es számon várjuk hívását minden hétköznap 8 és 16 óra között