2024.12.29. 08:00
A bankok nem bírják a rohamot – panaszolja olvasónk
Lincshangulat alakult ki egy mohácsi pénzintézetben a hosszas várakozási idő miatt, olvashattuk a panaszt a Postabontásban. Más bankokban is hasonlók a tapasztalatok – jelezte olvasónk.
Lincshangulat alakult ki az egyik mohácsi bankban az ünnepek előtti napokban, az ügyintézés lassúsága miatt, olvashattuk a panaszt a Postabontásban a minap. Sajnos én is több hasonló tapasztalatról tudok beszámolni. Igaz, ezekben az esetekben legfeljebb magukban, illetve egymás közt zsörtölődtek az ügyfelek, és nem szálltak vitába a banki alkalmazottakkal. Akik egyébként nem is tehetnek a kialakult helyzetről. Ők csak a munkájukat végzik. Arról, hogy kevesen vannak, nyilvánvaló, hogy nem ők tehetnek.
A bankoktól elvárható lenne a gyorsaság
Velem az történt, hogy egy új bankkártyát szerettem volna intézni, illetve befektetési lehetőségek iránt is szerettem volna érdeklődni. Kétszer jártam úgy, hogy 20 percnyi várakozás után inkább sarkon fordultam. Lassan hívták az új sorszámokat, és bosszantó volt, hogy a pultok felénél nem ült senki. Végül az ünnepekre hazaérkező gyerekeim javasolták, hogy fogaljak online időpontot, hátha akkor nem kell órákig sorban állnom. Mondtam, hogy rendben, csak én ehhez a művelethez nem értek – ők segítettek, január első napjaiban megyek és szerencsét próbálok. Viszont nem értem, hogy miért nem foglalkoztatnak több ügyintézőt a bankok, ha ilyen sok az ügyfél. Jövő évtől kedvező hitellehetőségek előtt nyílik meg a kapu – hogy fogják bírni a pénzintézetek a rohamot, ha más a mostani ügyfélmennyiséget is csak nehezen tudják kezelni? A szolgáltatásaikért ráadásul sok pénzt kérnek, elég csak a számlavezetési díjakat megnézni. Cserébe elvárható lenne a gyors és ügyfélbarát szolgáltatás.
Név és cím a szerkesztőségben
Ha érdekeset látott, hallott, mondja el nekünk! A 06 30/3511-111-es számon várjuk hívását minden hétköznap 8 és 16 óra között