Postabontás

2024.12.20. 19:15

Lincshangulat alakult ki a bankban

Elkeserítő és felháborító, hogy órákat kell várakozni a bankban az ügyintézésre. Lincshangulat alakult ki emiatt a napokban az egyik mohácsi pénzintézetben.

A kép illusztráció

Fotó: Goksi

Lincshangulat alakult ki az egyik mohácsi bankban a hét elején – voltak, akik négy órát várakoztak, mire sorra kerültek. Én is egyike voltam ezeknek az ügyfeleknek. Hétfőn reggel fél kilenckor húztam sorszámot, és fél egy körül kerültem sorra. 

lincshangulat bank
Lincshangulat alakult ki a bankban,  a készpénz befizetésekre is órákat kellett várniuk az ügyfeleknek
Fotó: Hegedûs Márta / Forrás: MW

Lincshangulat alakult ki a hosszú várakozási idő miatt

Elkeserítő és felháborító, ami a bankok összevonását követően a pénzintézetben zajlik. Hónapok óta nem javul, inkább romlik a helyzet. A befektetőket előre veszik, a sok kisnyugdíjas öreget 3-4 órát is várakoztatják. A két pénztár helyett legtöbbször csak az egyiknél ül dolgozó, akinél végre a befizetéseket intézni lehet. Hiába húzunk sorszámot, nem veszik figyelembe. Ráadásul a rendszer is sokszor lefagy, és a bank dolgozói se tudják, mennyi időre. Javasolják, hogy menjünk haza, jöjjünk vissza később, vagy másnap. Persze, hetven-nyolcvan évesen a város távoli részéből vagy vidékről odautazni, az olyan egyszerű! A bankok épp elég drágán használják a náluk lévő pénzünket, elvárható, hogy cserébe működjön a két pénztár. Megoldhatnák, hogy a vállalkozókat az egyik, a kispénzű nyugdíjasokat a másik fogadná, hogy ne kelljen ott ücsörögni, ácsorogni órákig. Ismerőseim közül többen már bankot is váltottak emiatt, és többen vannak, akik ezt tervezik. Ez lenne talán a pénzintézetnél a cél?! 

Név és cím a szerkesztőségben

Ha érdekeset látott, hallott, mondja el nekünk! A 06 30/3511-111-es számon várjuk hívását minden hétköznap 8 és 16 óra között

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!