2024.12.20. 19:15
Lincshangulat alakult ki a bankban
Elkeserítő és felháborító, hogy órákat kell várakozni a bankban az ügyintézésre. Lincshangulat alakult ki emiatt a napokban az egyik mohácsi pénzintézetben.
A kép illusztráció
Fotó: Goksi
Lincshangulat alakult ki az egyik mohácsi bankban a hét elején – voltak, akik négy órát várakoztak, mire sorra kerültek. Én is egyike voltam ezeknek az ügyfeleknek. Hétfőn reggel fél kilenckor húztam sorszámot, és fél egy körül kerültem sorra.
Lincshangulat alakult ki a hosszú várakozási idő miatt
Elkeserítő és felháborító, ami a bankok összevonását követően a pénzintézetben zajlik. Hónapok óta nem javul, inkább romlik a helyzet. A befektetőket előre veszik, a sok kisnyugdíjas öreget 3-4 órát is várakoztatják. A két pénztár helyett legtöbbször csak az egyiknél ül dolgozó, akinél végre a befizetéseket intézni lehet. Hiába húzunk sorszámot, nem veszik figyelembe. Ráadásul a rendszer is sokszor lefagy, és a bank dolgozói se tudják, mennyi időre. Javasolják, hogy menjünk haza, jöjjünk vissza később, vagy másnap. Persze, hetven-nyolcvan évesen a város távoli részéből vagy vidékről odautazni, az olyan egyszerű! A bankok épp elég drágán használják a náluk lévő pénzünket, elvárható, hogy cserébe működjön a két pénztár. Megoldhatnák, hogy a vállalkozókat az egyik, a kispénzű nyugdíjasokat a másik fogadná, hogy ne kelljen ott ücsörögni, ácsorogni órákig. Ismerőseim közül többen már bankot is váltottak emiatt, és többen vannak, akik ezt tervezik. Ez lenne talán a pénzintézetnél a cél?!
Név és cím a szerkesztőségben
Ha érdekeset látott, hallott, mondja el nekünk! A 06 30/3511-111-es számon várjuk hívását minden hétköznap 8 és 16 óra között