Postabontás

2024.12.03. 08:00

A pénztáraknál résen kell lenni

Érdeklődéssel olvastam az önkiszolgáló kasszák átveréséről szóló cikket, és arra gondoltam, hogy ezek szerint az automatáknál a boltnak, míg a hagyományos pénztáraknál a vevőnek kell résen lennie. 

pénztárak önkiszolgáló
Az önkiszolgáló pénztárak sokszor okoznak bosszúságot a vevőnek
Forrás: MW

Előbbinél egyébként felettébb bosszantó, amikor a kisebb súlyú termékeket, például az egy zsemlét nem érzékeli a szerkezet, és hosszú perceket kell várni, mire a szolgálatot teljesítő alkalmazott a vevő segítségére siet. Ahogy a kijáratnál lévő vonalkódleolvasó se könnyíti meg a vásárló dolgát. 

Aki ezt kitalálta, annak javaslom, hogy próbálja egyszer átverekedni magát úgy a "sorompón", hogy két szatyor van a kezében, miközben a blokkon lévő vonalkódot próbálja valahogy odaérinteni a leolvasóhoz. Számtalanszor láttam, hogy a vevő próbálja belőni a megfelelő távolságot, hogy a szerkezet leolvassa a blokkon lévő információt, és miután ez nem sikerül, a szatyrát a földre teszi, bízva abban, hogy így könnyebben boldogul, de abból meg kiborul minden. És mi a következmény? Ideges, bosszús vásárló. 

A hagyományos pénztárak se megbízhatók

A hagyományos kasszáknál meg a pénztárosok munkája miatt kell nagyon résen lenni. A legutóbb is három különböző felvágottat vásároltam, a darabszám stimmelt, de legdrágábból kettőt ütött be a pénztáros, a legolcsóbból pedig egyet sem. A pittyegések száma a kasszánál tehát rendben volt, csak a mögötte lévő tartalom volt hibás. A vevő kárára természetesen. 

Név és cím a szerkesztőségben

Ha érdekeset látott, hallott, mondja el nekünk! A 06 30/3511-111-es számon várjuk hívását minden hétköznap 8 és 16 óra között.

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!