2025.01.18. 12:30
Pattognak az ügyfelek az okmányirodában – bosszankodik olvasónk

A kép illusztráció
Forrás: MW
Fotó: Székelyhidi Balázs
Problémába ütközött olvasónk az ügyintézés során, így az alábbi sorokat fogalmazta meg:
Remek, hogy korszerű ügyfélhívó rendszer működik Pécsett, a Szántó Kovács János utcai okmányirodában, csak sajnos olyan helyre szerelték fel, ami az ügyféltérből, ahol az ülőalkalmatosságok vannak, nem látható. Csak a folyosóról lehet nyomon követni a sorszámok alakulását. Ezen a kis folyosón szorongtak az emberek a minap, amikor ügyet intéztem a hivatalban. Akik pedig leültek, a hívórendszer minden pittyegésénél felugrottak. Hol ritkábban, hol sűrűbben pattantak fel a székről, függően az új sorszámok megjelenésének sebességétől. Pattogtak, majd kikukucskáltak, hátha az ő sorszámuk jelent meg a kijelzőn. A 21. században nem lehetne megoldást találni arra, hogy a sorszámhívó látható is legyen a várakozó ügyfelek számára?! Mindez persze nem az okmányirodában dolgozók hibája - a körülményekről ők nem tehetnek.