2008.11.29. 14:17
Már osztjuk a hűségkártyákat
A reméltnél hamarabb, e héten csütörtökön megkezdtük a Dunántúli Napló hűségkártyák terjesztését, amelyet érintett előfizetőink automatikusan megkapnak. A kártyák ingyenesek, azokat kizárólag terjesztőinktől vehetik át.
A Dunántúli Napló egyik legnagyobb és legújabb vállalkozása a hűségkártyaprogram, amely december 8-tól indul, azaz ekkortól lehet majd lapunk vásárlói kártyájával kedvezményesen vásárolni, különféle szolgáltatásokat igénybe venni a programunkhoz csatlakozott cégeknél, vállalkozásoknál. December 6-án pedig olvasóink a DN Hűségmagazint is kézbe vehetik, az automatikusan ott lesz postaládájukban. E havonta megjelenő magazinból értesülhetnek majd mindig a legújabb akciókról, illetve a programhoz csatlakozott partnerekről, akiknél a hűségkártyával különféle kedvezményekre jogosultak.
A legújabb és valószínűleg legjobb hír, hogy csütörtökön, a reméltnél hamarabb megkezdtük a hűségkártyák terjesztését. Ennek köszönhetően nagyon sokan már meg is kapták a hűségkártyát, ám miután mintegy negyvenezret kézbesítünk ki terjesztőink segítségével, türelmet kérünk azon olvasóinktól, akik jogosultak a kártyára, ám még nem kapták azt meg. Igyekszünk a lehető leghamarabb eljuttatni mindenkihez a hűségkártyát, ám előreláthatóan mintegy két hetet igénybe vesz, amíg az összes kártyát ki tudjuk osztani.
Nagyon fontos információ, hogy a hűségkártya az érintett előfizetőinknek teljesen ingyenes, azaz senki sem kérhet önöktől ezért egy forintot sem. Azt is ki kell emelnünk, hogy a hűségkártyát terjesztőink juttatják el önökhöz, ám azt személyesen kell átvenni, az átvételről szóló lapot alá kell írni. Közvetlen családtag természetesen felveheti a hűségkártyát az előfizető helyett, más azonban nem. Sem szomszédnak, sem albérlőnek nincs módunk átnyújtani a kártyákat. A hűségkártyát automatikusan megkapja minden előfizetőnk, akinek legalább hat hónapja előfizetése van, és jelenleg is előfizető. Azon előfizetőink is megkapják a hűségkártyát, akik legalább hat hónapra előfizetnek, és a fél-éves előfizetési díjat egy összegben, előre befizetik.
Kivételes vásárlói kör
Üzleti partnereink a hűségkártya-tulajdonosokkal egy már meglévő, jól meghatározható, együttesen sehogyan máshogyan elérhető vásárlói kört érnek el, mellyel negyvenezer családot nyerhetnek meg vásárlónak. A csatlakozáshoz a vállalkozásoknak, cégeknek ráadásul nincs szükség pluszköltségre, telefonvonalra vagy külön terminálra az üzemeltetéshez. A program mindemellett kedvezményes hirdetési lehetőséget is kínál a Dunántúli Naplóban, illetve a Hűségmagazinban a csatlakozott partnerek számára. A Dunántúli Napló internetes oldalán is elérhető lesz a programhoz csatlakozott vállalkozások, társaságok listája, elérhetőségeikkel együtt.
Egyszerű, biztonságos
A DN hűségkártya használata egyszerű, biztonságos, a tulajdonos a kártya felmutatásával jogosult a kedvezményre. A hűségprogrammal kapcsolatos minden fontos információt folyamatosan és könnyen elérik és megtalálják a www.dunantulinaplo.hu és a www.bama.hu oldalakon hűségkártyás előfizetőink, más olvasóink és a csatlakozott partnerek. A programban szereplő cégekről és a kedvezményekről a havonta megjelenő Hűségmagazinból gyorsan és könnyedén tájékozódhatnak az olvasók. A Dunántúli Napló minden héten hűségoldallal is jelentkezik, melyben folyamatosan beszámolunk a legújabb fejleményekről, az újonnan csatlakozott partnerekről, vagy a legújabb akciókról.
Előfizetőink jó ügyfelek
Különleges, megkülönböztetett ügyfelekként tekintenek a Domex Szőnyegáruházban a DN hűségkártyával rendelkező érdeklődőkre, vevőkre – szögezte le Erősné Bayer Brigitta üzletvezető. Az egész árukészletre tíz-százalékos kedvezményt nyújtanak emiatt számukra. A programra amiatt is bólintottak emellett, mert kiemelt hirdetési lehetőséghez jutnak általa. A lehetőséget tehát megteremtették maguk és az olvasók számára is a csatlakozással, a többi innentől már csak rajtuk múlik – vélekedik Erősné Bayer Brigitta.Jó üzlet a csatlakozás
Használtautók és új robogók forgalmazásával foglalkozik a pécsi Radnai Bt. A cég ügyvezető-tulajdonosa, Radnai Zoltán azt hangsúlyozta, hogy nem volt kérdés, csatlakoznak-e programunkhoz, annak ugyanis olyannyira kedvezőek a feltételei. Csak nyerhetnek hát, hisz ismertségük mindenképpen nőni fog, ebben bízik a tulajdonos, mivel negyvenezer kártyatulajdonost érnek el egy csapásra. De természetesen olvasóink is nyernek, merthogy egységesen ötszázalékos kedvezményt kapnak a feltüntetett árakból.Újdonság és tradíció
Több generáció, 1926 óta működtet szűcsüzletet Pécsett a Várnagy család,a mesterség apáról fiúra szállt – mondja Várnagy Attila szűcs, aki maga már 1975 óta szolgálja ügyfeleit. Még egy ilyen patinás, tradicionális vállalkozásnak is nyitottnak kell lennie az újra, ha abban fantáziát lát, és a hűségkártyaprogramot Várnagy Attila ilyen újdonságként értékelte. Éppen ezért a nála látható és kapható minden termékből egységesen tízszázalékos kedvezményt ad a DN hűségkártyával rendelkező vásárlóknak.Nagyobb törzsvásárlói kör
Jelenlegi, mintegy négyezer fős törzsvásárlói körét szeretné bővíteni a pécsi Skála Áruház, alapvetően emiatt csatlakoztak hűségkártya-programunkhoz – fejtette ki Körző Márta üzletvezető. Egész évben minden cikkre öt százalék kedvezményt nyújtanak hűséges előfizetőinknek, de lesznek esetenkénti, jelentősebb akciók is számukra. A Skálában a család minden tagja megtalálhatja a neki tetsző ruhadarabot, de lakástextíliát és -fel-szerelési termékeket is széles választékban kínálnak.