Bátortalanul használják

Az Alfamasszázs Szalon tulajdonosa, Háber László is kedvező tapasztalatokról számolt be a Dunántúli Napló Hűségkártyával kapcsolatban.

BAMA

– Gyakorlatilag a kezdetektől fogva csatlakoztunk a Hűségprogramhoz, és állíthatom, hogy nem bántuk meg. A Hűségoldalon megjelenő cikkek, reklámok széles körben és kedvező árakon propagálják az Alfamasszázs Szalont, ezért választottuk a hirdetésnek ezt a módját is.

Háber László elmondta, elsősorban több vendégre számítanak, akik a Hűségprogram keretében keresik fel őket. Ehhez nagymértékben hozzájárul az oldal folyamatos megjelenése és a kártyakedvezmény.

– Ezenfelül úgy tapasztaljuk, a Hűségprogram által nemcsak, hogy ránk találnak a vendégek, de a kártya miatt egyre inkább vissza is térnek hozzánk. Széles körben ismerik az ügyfelek a Hűségkártyát, de úgy látjuk, néha még bátortalanul használják, amikor fizetésre kerül a sor.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!