2011.04.21. 17:42
Bátortalanul használják
Az Alfamasszázs Szalon tulajdonosa, Háber László is kedvező tapasztalatokról számolt be a Dunántúli Napló Hűségkártyával kapcsolatban.
– Gyakorlatilag a kezdetektől fogva csatlakoztunk a Hűségprogramhoz, és állíthatom, hogy nem bántuk meg. A Hűségoldalon megjelenő cikkek, reklámok széles körben és kedvező árakon propagálják az Alfamasszázs Szalont, ezért választottuk a hirdetésnek ezt a módját is.
Háber László elmondta, elsősorban több vendégre számítanak, akik a Hűségprogram keretében keresik fel őket. Ehhez nagymértékben hozzájárul az oldal folyamatos megjelenése és a kártyakedvezmény.
– Ezenfelül úgy tapasztaljuk, a Hűségprogram által nemcsak, hogy ránk találnak a vendégek, de a kártya miatt egyre inkább vissza is térnek hozzánk. Széles körben ismerik az ügyfelek a Hűségkártyát, de úgy látjuk, néha még bátortalanul használják, amikor fizetésre kerül a sor.