Friss hírek

2005.09.25. 16:57

Kevesebb a kéretlen e-mail

BAMA

Jóval kevesebb reklámküldeményt nyitottak meg a felhasználók 2005-ben. Három

évvel ezelőtt a hirdetések 37,6 százalékára klikkeltünk, míg ez az arány az

idei második negyedévre 27,5 százalékra csökkent - derül ki az amerikai

DoubleClikc negyedéves elemzéséből. A cég azzal magyarázza az e-mail

marketingek csökkenését, hogy a felhasználók sokkal gyakrabban ellenőrzik a

leveleiket.(já)

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!
Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!