2021.10.01. 16:45
Kérésére online is segítik a panaszost
Mint ismeretes, június 1-je óta a Baranya Megyei Fogyasztóvédelmi Egyesület a személyes tanácsadást a koronavírus-járvány miatti átmeneti szünetet követően ismételten folytatja.
Forrás: Shutterstock
Fotó: Shutterstock
Kedd, szerda és csütörtöki napokon 9 és 12 óra között várják azokat, akiknek mindennapjai során vásárlással, szolgáltatással, társasházi együttélésből adódón kételye, panasza merül fel, amelynek megoldásához segítségre van szükség.
A személyes tanácsadás mellett telefonon és e-mailen is fogadják a megkereséseket, illetve az egyesület honlapján új elemként egy felugró chatablakban is egyszerűen kérhető a segítség.
Nem kell mást tenni, mint néhány mondatban megírni, hogy miben kéri az ügyfél az egyesület szakembereinek a tanácsát – a kérésre amint tudnak, ugyanezen a felületen válaszolnak. Az egyesület célja, hogy lehetőségeihez mérten minél gyorsabban megadja azt az ingyenes tájékoztatást, amellyel a fogyasztó problémáját a legegyszerűbben megoldhatja.