Lehetőség

2021.10.01. 16:45

Kérésére online is segítik a panaszost

Mint ismeretes, június 1-je óta a Baranya Megyei Fogyasztóvédelmi Egyesület a személyes tanácsadást a koronavírus-járvány miatti átmeneti szünetet követően ismételten folytatja.

W. K.

Forrás: Shutterstock

Fotó: Shutterstock

Kedd, szerda és csütörtöki napokon 9 és 12 óra között várják azokat, akiknek mindennapjai során vásárlással, szolgáltatással, társasházi együttélésből adódón kételye, panasza merül fel, amelynek megoldásához segítségre van szükség.

A személyes tanácsadás mellett telefonon és e-mailen is fogadják a megkereséseket, illetve az egyesület honlapján új elemként egy felugró chatablakban is egyszerűen kérhető a segítség.

Nem kell mást tenni, mint néhány mondatban megírni, hogy miben kéri az ügyfél az egyesület szakembereinek a tanácsát – a kérésre amint tudnak, ugyanezen a felületen válaszolnak. Az egyesület célja, hogy lehetőségeihez mérten minél gyorsabban megadja azt az ingyenes tájékoztatást, amellyel a fogyasztó problémáját a legegyszerűbben megoldhatja.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!