Jöhetnek a fürdőzők

2024.02.08. 17:50

Cél a minőségi élmény nyújtása, tréninget szerveztek a dolgozóknak

Rajnai-Zsíros Krisztina

A Harkányi Gyógyfürdő Zrt. értékesítési és kommunikációs tréninget szervezett a pénztáros munkavállalók részére. A tréning fő fókuszában az alapkommunikációra, valamint az egyéb szolgáltatások értékesítésére helyeződik a hangsúly. A munkavállalók olyan technikákat sajátítanak el, melyek növelik az értékesítési és kommunikációs hatékonyságot, illetve erősítik az értékesítési szemléletet. A képzés célja kettős: egyrészt a fürdőbe érkező vendégek részére pozitívabb minőségi élmény nyújtása már az első érintkezési ponton, a belépőjegy vásárlásakor, másrészt a pénztáros munkavállalók támogatása, hogy sikeresebben tudjanak kommunikálni, valamint értékesíteni. Zs. K.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!