Postabontás

2022.09.18. 19:01

Olvasónk pipa: a papírral pazarol a szolgáltató

Augusztus végén tettem szóvá a DN Postabontás rovatában, hogy a mobilszolgáltatómtól egy háromoldalas levelet kaptam, amin az aktuális havi elszámolás szerepelt, mellékelve hozzá a befizetendő csekkel. Két dolog miatt is bosszantott a küldemény: július végéig egyoldalas, jól áttekinthető számlát kaptunk a társaságtól.

Az augusztusi háromoldalas levél már apró betűkkel volt szedve, alig olvashatóan. És ehhez már csekket küldtek, jóllehet, évek óta átutalással fizetek a szolgáltatásért. Ez volt a másik ok, ami miatt felbosszantottam magam. Akkor telefonáltam is az ügyfélszolgálatra, ahol azt mondták, nyugodtan tépjem össze a csekket, valami rendszerhiba történhetett, ezért küldték ki.
Azóta eltelt egy hónap, és újabb számlalevél érkezett. Ezúttal nem három-, hanem négyoldalas. Az egyik lapon csak a címzés található, egy másikon mindössze kétsornyi írás szerepel. A papírlapok hátoldala üres. Most, amikor minden a takarékoskodásról szól, nem kellene a papírral is spórolni? Hiszen annak az ára is az egekben van. Természetesen csekket ezúttal is kaptam, pedig még mindig átutalással rendezem a számlám. Újra felhívtam az ügyfélszolgálatot, most egy kevésbé kedves hölgy vette fel a telefont, aki szintén rendszerhibára hivatkozott, majd flegmán közölte, hogy ha akarom, fizessem be a csekket, ha nem, akkor ne fizessem be.
Ezek után nem tudom, mire számíthatok! A következő hónapban már ötoldalas számlát kapok?! Az is kérdés számomra, hogy a szolgáltatónál senkinek nem tűnik fel ez a pazarlás? Hány csekket küldenek ki vajon teljesen feleslegesen? És miért nem használják a papírlapok mindkét oldalát információközlésre?
 

Név és cím a szerkesztőségben

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!