Postabontás

2023.10.10. 10:00

Egyre csak szaporodnak a csomagküldő automaták

Teljesen egyetértek a napokban megjelent olvasói véleménnyel, miszerint át kellene gondolni, hogy mennyire környezetbarát megoldás az, hogy lassan már mindent online rendelünk, majd házhoz, vagy valamelyik csomagpontra szállíttatjuk.

Wald Kata

Fotó: Imre György

A hétvégén a kisunokám az egyik gyorsétteremből fagyit akart rendelni, amiről szerencsére sikerült lebeszélnem. Mondtam neki, hogy legyen türelemmel, ha arra visz az utunk, majd megálunk, és veszünk. De nehogy már egy fagyiért futárt „foglalkoztassunk". Aki, mivel viszonylag távol lakunk a sehol máshol nem kapható fagyi lelőhelyétől, minden bizonnyal motorral, vagy autóval érkezik – fogyasztva üzemanyagot, szennyezve a levegőt. Mindezt egyetlen kis édesség miatt. 

A koronavírus járvány idején a futároknak volt létjogosultsága, egyre többen és többen lettek, a vásárlók pedig egyre inkább hozzászoktak az effajta kényelemhez. Ma is délidőben tele vannak az utak a hátukon hatalmas dobozokat cipelőkkel, de ez még a jobbik eset, mert szerencsére sok köztük a kerékpáros. 

De nézzük a csomagküldő szolgálatokat. Egyre csak szaporodnak az automatáik - a küldeményt, ami a fakkokba kerül, valahogy oda is kell szállítani. A futárcég furgonnal, majd a címzett autóval közelíti meg a helyszínt. Ezzel szemben, ha bemegyünk egy üzletházba, és ott előre megtervezetten mindent, amire szükség van, egyszerre megveszünk, szerintem sokkal környezetkímélőbb. 

Név és cím a szerkesztőségben

Ha érdekeset látott, hallott, mondja el nekünk! A 06 30/3511-111-es számon várjuk hívását minden hétköznap 8 és 16 óra között. 

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!