Postabontás

2024.02.08. 07:40

Kapzsiság jellemzi a szolgáltatót – bosszankodik olvasónk

Wald Kata

Illusztráció

Fotó: ljubaphoto

Szeretném felhívni a figyelmet az egyik hírközlési szolgáltató helytelen gyakorlatára – az adott hónap első napjaiban megküldik a következő hónap utolsó napjaiban befizetendő szolgáltatási számlát. Ezzel a nem ügyfélbarát magatartással kívánja a szolgáltató presszionálni a fizetésre az ügyfeleit. Kertvárosi irodájukban felvetettem a kérdést, hogy miért ez a gyakorlat. Ott annyit mondtak, hogy e-mailben jelezzem a szolgáltató felé a problémámat. Ezt két esetben megtettem, utána egy hónapig tárgyhóban küldték a számlát, utána visszatértek a kapzsi, pénzbehajtó stílusra.

 Nem értem, hogy ha nincs szolgáltatás, akkor miért, mire kérik ennyivel előre a pénzt. Mivel legutóbb elfelejtettem a számlát időben befizetni, ezért rögtön, statáriális módon megbírságoltak 600 forintra. Miért nem küldtek előtte egy figyelmeztetést? Mi kerül a szolgáltatónak 600 forintba? Milyen költségei keletkeznek a pár nap késés miatt? Arról nem beszélve, hogy a felszólításban 6 690 forintot kértek befizetni, míg a hivatkozott számlán 7 890 forint szerepel befizetendő összegként. Ők is hibáznak. Ők kinek, mennyit fognak ezért fizetni? Sajnos, az üzleti erőfölényt a szolgáltató visszaélésre használja, egyáltalán nem ügyfélbarát módon. Jó lenne, ha a szolgáltató kiállna a média nyilvánossága elé és részletesen megindokolná, hogy miért alkalmazza ezt a maffia módszert azok ellen, akikből él.

Név és cím a szerkesztőségben

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!