2024.04.16. 08:00
Tovább bővül a Fressnapf pécsi ügyfélszolgálati csapata
2023-ban Budapest mellett Pécsen is megnyílt a Fressnapf ügyfélszolgálata. A vidéki irodában már több mint 30 munkavállaló dolgozik, de a bővülés folytatódik - folyamatosan várják a jelentkezőket!
Fotó: BALINT JAKSA
2023-ban Budapest mellett Pécsen is megnyílt a Fressnapf ügyfélszolgálata. A vidéki irodában már több mint 30 munkavállaló dolgozik, de a bővülés folytatódik – folyamatosan várják a jelentkezőket!
Az 1990-ben létrehozott, kisállatok ellátásával foglalkozó piacvezető áruházlánc Európa-szerte 13 országban van jelen, több mint 16.000 főt foglalkoztat 1900 szaküzletben. Ügyfélszolgálati tevékenységét a cég 2023-ban indította el Budapesten és Pécsen. A Fressnapf International Business Services egy olyan üzleti szolgáltatóközpont, ahonnan a Fressnapf leányvállalatokat támogatják pénzügyi, logisztikai, IT, reporting és HR és már ügyfélszolgálati téren is.
A pécsi ügyfélszolgálat tavaly nyár óta a németországi, svájci, ausztriai, luxemburgi és ír leányvállalatok webáruházainak vásárlói kérdéseit válaszolják meg telefonon és e-mailen keresztül. Ez a gyakorlatban naponta nagyjából 1300 e-mailt és 500 hívást jelent!
Küldetésünk, hogy közvetlenül támogassuk a kisállatokat és gazdijaikat, akik Európa-szerte a Fressnapf áruházak webshopjaiban vásárolnak. Nálunk nincs különbség a pécsi és a budapesti fizetések között, azért jöttünk Pécsre és azért itt nyitottuk meg az ügyfélszolgálati irodánkat, mert itt nagyon sokan jól beszélnek németül és lelkes munkavállalókkal találkoztunk
– mondta Sipos József, a Fressnapf International Business Services ügyfélszolgálati vezetője.
A Fressnapf-ot, mint munkáltatót nagyfokú rugalmasság és nyitottság jellemzi.
Minden munkatársunk számára biztosítjuk a home office lehetőségét – jelenleg heti három napot otthonról dolgozunk, amihez természetesen minden eszközt és feltételt biztosítunk, így a juttatások széles skálája mellett home office támogatást is nyújtunk! Egy nagyon színes és összetartó csapatot szeretnénk felépíteni, ahol a kollégák tudják, hogy számíthatunk egymásra!
- tette hozzá Trinter Norbert, a Fressnapf International Business Services pécsi ügyfélszolgálatának vezetője.
Ebben a munkakörben a legfontosabb a nyitott, kedves és pozitív hozzáállás mellett a jó kommunikációs készség és magas szintű német nyelvtudás – hiszen a vonal másik végén német anyanyelvű vásárlókat támogatunk. A korábbi ügyfélszolgálati tapasztalat előny, de nem feltétel, hiszen mindent megtanítunk a leendő munkatársainknak!
Ezen a karrieroldalon várjuk az állatbarát jelentkezőket! És itt lehet betekinteni a budapesti iroda mindennapjaiba!
A CÉG VÍZIÓJA: HAPPIER PETS. HAPPIER PEOPLE. EZ ANNYIT TESZ, A BOLDOGABB KISKEDVENCEKÉRT ÉS A BOLDOGABB GAZDIKÉRT DOLGOZUNK. AZ Ő MINDENNAPJAIKAT SZERETNÉNK KÖNNYEBBÉ, JOBBÁ ÉS BOLDOGABBÁ TENNI!