Egy francia multi havi csaknem 150 milliót fizetett volna a BKV-nak a reklámhelyeiért. Ezt maga Karácsony Gergely torpedózta meg, a városvezetés inkább beéri havi 50 millióval két másik cégtől.
Mára az ufók jelenlétével vetekedő általános összeesküvés-elméletté terebélyesedett, hogy a nagy tech-cégek és médiaszolgáltatók lépten-nyomon belehallgatnak a telefonunkba, majd ez alapján bombáznak célzott hirdetésekkel. Utánajártunk és előrebocsáthatjuk: a hír igaz, de…
A csodát ígérő termékek hirdetéseit kellő óvatossággal kell kezelni – hívja fel a figyelmet a fogyasztóvédelem. Gyanút kell hogy keltsen, ha a megrendelés mellé például nagy értékű ajándékot is kínálnak.
50 év hosszú idő. Ennyi idő alatt számtalan értékbe, megannyi tapasztalatba és persze jó néhány buktatóba is belefuthat az ember. A Walter család sokat tud erről mesélni, hiszen cégüket 3 generáció együttes tudása, tapasztalata, kitartása és hatalmas