Gazdaság

2008.10.31. 13:52

Menta étterem: „Meghatározható, fontos vendégkört érünk el”

BAMA

– Szerintem nagy lehetőségeket rejt magában a Dunántúli Napló hűségprogramja, mert kitűnő alkalmat ad arra, hogy kedveskedjünk törzsvendégeinknek és leendő, hozzánk majd alkalmanként vagy rendszeresen visszatérő vendégeinknek – emelte ki Pankász Borbála, a pécsi Menta étterem üzletvezetője.

„Számunkra fontos és jól meghatározható vendégkört, a Dunántúli Napló olvasóit érhetjük el azzal, hogy mi is a program partnerei vagyunk. Annyi már biztos, hogy a kártyabirtokosok 10 százalék kedvezményt kapnak az A ''la Carte ételek áraiból” – tette hozzá.

Pankász Borbála azt is reméli, hogy olyanok is betérnek az általa három éve működtetett étterembe, akik nem jártak még náluk, főként amiatt, mert hamarosan új étlappal jelentkeznek. Hangsúlyozta azt is, hogy a hűség elismerése számára is fontos érték. Hiszen – szerencsés módon – vendégkörének meghatározó részét törzsvendégek adják, akik menüidőben, vagy azon kívül is hűségesek a Mentához.

Ezek is érdekelhetik