Fogyasztóvédelem

2023.09.10. 13:20

A távfűtés minőségére is rákérdez a hivatal

Wald Kata

Fotó: Bach Máté

A távhőszolgáltatás színvonalának ellenőrzése céljából idén is lakossági elégedettségvizsgálatot végez a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal – a kérdőíves felmérés, amelynek célja, hogy hiteles, a fogyasztók véleményét és szubjektív értékelését tükröző információkat kapjon a hivatal a távhőszolgáltatás minőségéről, a Pécsi Távfűtő Kft.-t is érinti. 

„Az ügyfeleket, akiket véletlenszerűen választanak ki, személyesen keresik fel a kérdezőbiztosok, akik megbízólevéllel rendelkeznek, és személyi igazolvánnyal igazolják magukat” – emeli ki tájékoztatójában a szolgáltató. 

A kérdések érintik a fűtés minőségét, a használati meleg víz hőmérsékletét, a szolgáltatás folyamatosságát, a karbantartásokat, a tájékoztatást vagy éppen a távhő ár-érték arányát. 
 

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!