Postabontás

2021.12.08. 09:11

Több tapintatot érdemel az ügyfél a postán - panaszolja olvasónk

Az egyik nagy forgalmat bonyolító pécsi postán voltam a csekkjeimet befizetni a minap.

Dunántúli Napló

Budapest 20191104 Nyomdai úton előállított Magyar Állampapír Plusz értékesítésének kezdő napja. MÁP+ posta foto:Kallus György/VG

Budapest 20191104 Nyomdai úton előállított Magyar Állampapír Plusz értékesítésének kezdő napja. MÁP+ posta foto:Kallus György/VG

A visszajáróval együtt a postáshölgy egy kis papírt is átnyújtott, amely egy megtakarítási lehetőséget hirdetett. A szórólapot a következő szavakkal adta a kezembe: ajánlok önnek egy megtakarítási lehetőséget, ami arra jó, hogy ha ön már nem lesz, akkor a családja hozzájusson egy kis pénzhez.

Majd hozzátette, hogy vigyem haza a papírt és tanulmányozzam át nyugodtan. Nem tudtam megszólalni, annyira meglepődtem a hallottakon. Nagyon bántónak és megalázónak tartottam az elhangzottakat. Ha már ilyen ajánlatokkal is bombázzák a postára érkezőket, akkor jó lenne, ha meg is tanítanák az alkalmazottaknak, hogy milyen módon tegyék meg az effajta ajánlatokat.

Udvariasan, tapintatosan. Nem pedig olyan méltatlan módon, ahogy ez az én esetemben történt.

 

Név és cím a szerkesztőségben

 

Kiemelt képünk illusztráció.

Ezek is érdekelhetik