Szükséges, vagy nem?

2023.01.26. 10:30

A csomagküldő automatáknak vegyes a fogadtatása

A csomagküldő automaták hasznosságával, szükségességével kapcsolatban megoszlanak az olvasói vélemények.

W. K.

Fotó: Korponai Tamás

- Egy csomagot rendeltem, és a legkényelmesebbnek az tűnt, ha automatába kérem a küldeményt. Pár nap alatt annak rendje és módja szerint meg is érkezett, amit vártam. Utánvéttel kifizettem, bankkártyával, egy kattanást hallottam is, de sajnos egyik box se nyílt ki. Hosszú percekig még vártam, de semmi. Az ügyfélszolgálat csak 20 óráig hívható, én viszont ez után pár perccel érkeztem a helyszínre a csomagomért. Másnap reggel első dolgom volt, hogy hívjam a csomagküldő céget a panaszommal. Egy nagyon kedves hölgy fogadta a hívást, megbeszéltük, hogy fél óra múlva visszahív, és próbál a távolból segíteni, addigra én odaérek az automatához. Minden a megbeszéltek szerint történt, kiderült, hogy a box, amibe a csomagom került, valóban hibás volt. Az ügyfélszolgálat azonban iránymutatást adott, így sikerült a küldeményhez hozzájutnom. Nem gondoltam volna, hogy ilyen gördülékenyen intéződik az ügy, problémamegoldásból jelest érdemel a cég, a szolgáltatás példaértékű - osztotta meg pozitív tapasztalatait egy olvasónk.

Más azonban úgy véli, nem szabadna ilyen sok csomagküldő automatát telepíteni. - Az áruházak mellett egyre több a csomagküldő automata. Szerintem indokolatan, hogy ilyen nagy számban telepítik őket városszerte. Sőt, egyre több faluban is elérhetők ezek. Biztos, hogy kellőképpen kihasználtak? Vagy csak inkább a helyet foglalják? - tette fel a kérdést egy másik olvasónk. 

 

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!