2022.09.16. 19:30
A telefonos ügyintézés türelemjáték - látja be olvasónk
Csaknem egy órán keresztül várt a DN SMS rovatában tegnap megjelent hozzászólás írója arra, hogy a mobilszolgáltatójának ügyfélszolgálata fogadja a hívását.
Fotó: Shutterstock
Sajnos én is jártam már hasonlóképp, igaz, nekem nagyjából félórát kellett csak az ügyintézőre várakoznom. Talán nem véletlen, hogy a beszélgetések végén nem kérdezik meg, hogy elégedett voltam-e a szolgáltatással. Miközben kihangosítottam a telefonom, és vártam, hogy valaki felvegye a kagylót – persze egy gépi hang azért biztatgatott, hogy a hívásom fontos a számukra –, megfőztem a vacsorát a családnak.
Amit nem értek, az a következő: ha jogszabály írja elő, hogy öt percen belül fogadni kell a hívást, akkor hogyan lesz az öt percből az én esetemben harminc, olvasótársamnál majdnem hatvan? Az ügyfélnek nincs más választása: ki kell várnia, vagy marad a személyes ügyintézés, ami oda-vissza utazgatással, majd a helyszíni várakozással még ennél is több időt emészt fel.
Név és cím a szerkesztőségben