Postabontás

2022.12.16. 08:10

Az automata pénztárgép idegesítő - állapítja meg olvasónk

Dunántúli Napló

Fotó: maroke

Életemben először kipróbáltam az automata pénztárgépet a minap. Azért döntöttem így, mert a hipermarketben, ahol vásároltam, a hagyományos kasszák fele sem üzemelt, azoknál viszont, ahol volt pénztáros, rendkívül hosszú sorok kígyóztak. Nem vásároltam olyan sok mindent, ezért gondoltam, gyorsan végzek majd az automatánál. Ott is volt sor, de az úgy tűnt, viszonylag gyorsan halad. Sorra kerültem. Kicsit izgultam, de gondoltam, mi baj lehet, legfeljebb majd kérek segítséget. A joghurtokat minden gond nélkül „lecsipogtattam”, az étolajat, a vajat és minden előre csomagolt terméket úgyszintén. A pékárut és a gyümölcsöt a végére hagytam. 

Na, és itt kezdődtek a galibák. Segítséggel meg tudtam oldani, hogy a monitoron megjelenjenek a fotók, amik az egyes termékeket mutatják, és amelyekre rákattintva lehet folytatni a műveletet. 

Viszont az, hogy beazonosítsam az adott pékárut, az már nehézséget okozott. Hiszen az egyik pont olyan, mint a másik. Betűkkel is ki volt írva a termék neve, így elkezdtem bogarászni. Hosszú percek teltek el, mire mindent megtaláltam. És a legvégén jött a banán! Diadalittasan rákattintottam a képre, de az árat, amit kiírt az automata, túlzónak tartottam. 

Kértem az eladó segítségét. Kiderült: biobanánt ütöttem be az általam a kosárba helyezett sima, mezei, és sokkal olcsóbb helyett. De a kétféle banán monitoron látható képe közt nem volt különbség. A fizetés így nagyjából tíz percet vett igénybe. Tehát, ha kivártam volna a hagyományos kasszánál a sort, lehet, hogy gyorsabban végzek. Ráadásul fel is idegesített, hogy ilyen nehézkesen ment csak a fizetés. Úgy hiszem, a jövőben inkább maradok a hagyományos megoldásnál. 

Név és cím a szerkesztőségben 
 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!