Ólvasóink jelezték

2023.05.02. 12:59

A postai szolgáltatások színvonala egyre süllyed - hangsúlyozzák olvasóink

W. K.

A kép illusztráció

Fotó: Für Henrik

- Fél óra. Pontosan eddig tartott, amíg két ajánlott levelet átvettem a főpostán a minap. Hangsúlyozom: nem az alkalmazottakon múlik. Ők mindent, ami telik tőlük, megtesznek. Amit nem értek, az a következő: miért nem állítanak be például egy gyakornokot, aki az egyik ablaknál átvenné az értesítőket, a leveleket megkeresné, majd odaadná az ajánlott küldemények kiadására szolgáló ablaknál dolgozónak, akinek így nem lenne más feladata, mint a személyit, lakcímkártyát ellenőrizni. Mert az, hogy az ügyféllel foglalkozók még a levelek keresésével is töltik az időt, már-már hihetetlen. Egyik kupac levéltől mennek a másikig, kutatva a kiadandó levél után. A 30 perces sorban állás közben volt időm megfigyelni: volt, hogy egy levél kiadása 6 percet vett igénybe! Elképesztő!  - osztotta meg tapasztalatait olvasónk.

Más is hasonló véleményen van: - Azt, hogy bezártak postákat, kénytelenek az ügyfelek elfogadni. De azt, hogy napközben a rendelkezésre álló ablakok több, mint felénél nem ül senki, miközben hatalmas tömeg várakozik arra, hogy csekket befizessen, vagy ajánlott levelet átvegyen, csomagot feladjon, egészen felháborító. Meddig süllyed még a szolgáltatás színvonala? - tette fel a kérdést olvasónk. 

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!