Sok szervezet ügyében nem nehéz meglátni a kiemelt értéket

M.R.

Az ismert médiaszereplőknek lehetőségük van rövid idő alatt széles közönséget elérni, ez lehetővé teszi számukra, hogy felhívják a figyelmet társadalmi kérdésekre, akár támogatást kérjenek egyes esetekben. Kapcsolataik és ismertségük révén képesek erőforrásokat, segítséget mozgósítani. Adománygyűjtő kampányok és nyilvános felhívások révén támogatást gyűjthetnek, és arra ösztönözhetik az egyéneket és a közösségeket, hogy járuljanak hozzá egy-egy ügyhöz.

Platformjaik hatékony kihasználásával a neves médiaszakemberek pozitív változásokat indíthatnak útjára, empátiára ösztönözhetnek, és elősegíthetik egy olyan társadalom kialakulását, amely aktívan dolgozik e kihívások megoldásán.
A Nevetnikék Alapítvány ügyében nem nehéz meglátni az értéket, azonban a jótékonysági szervezeteknek elengedhetetlen a közösség támogatása, amelyben működnek. Bochkorék csapata szűk két éve az első megkeresésre azonnal reagált, s néhány nappal később már élő adásban beszélgettek az alapítvány vezetőjével az adománygyűjtésről, idei turnéjuk alkalmával pedig el is látogattak abba a házba, amelyhez ők is hozzájárultak. 

Az ismertség egyfajta hatalom, erőforrás, az azonban nem mindegy, hogy ki mire használja ezt a lehetőséget. A „próbát” pedig, talán pont az olyan esetek jelentik, mint amit ez, a beteg gyermekeket önzetlenül segítő alapítvány ügye mellé való odaállás is képviselt.