2020.07.26. 16:11
Bővült a telefonos ügyintézés a NAV-nál
Kibővítette szolgáltatásainak körét a Nemzeti Adó- és Vámhivatal, így már az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszerében (ÜCC) is intézhetik az egyéni vállalkozók a nyilvántartással kapcsolatos ügyeiket július 1-jétől.
Forrás: Pixabay
– A Webes ügysegéden keresztül bejelenthető, és a személyesen intézhető ügyek mellett a NAV ÜCC rendszerében is intézhető a tevékenység megszüntetésének, szüneteltetésének, szüneteltetés utáni folytatásának, valamint az adatváltozások bejelentése – tájékoztatta lapunkat a részletekről Barlai Krisztina, a NAV baranyai igazgatóságának sajtóreferense.
A telefonos ügyintézőrendszer belföldről +36 (80) 20-21-22-es, külföldről a +36 (1) 441-9600-ás telefonszámon érhető el, hétfőtől csütörtökig 8:30-tól 16:00 óráig, pénteken 8:30-tól 13:30 óráig.
A rendszer használatához az adóhivataltól személyesen, vagy elektronikus úton, a TEL nyomtatványon igényelhető ügyfélazonosító-szám, vagy a kormányablakokban igényelhető, részleges kódú telefonos azonosító szükséges. A NAV telefonos ügyintézőrendszeréről, a hivatal honlapján is elérhető 33. számú információs füzetben olvasható további információ.