2023.02.26. 08:53
A posta foglalkozzon a csekkekkel, csomagokkal, levelekkel - húzza alá olvasónk
Fotó: Majzik Attila
Megdöbbenéssel olvastam a történetet, hogy a posta a temetkezési költségekhez ajánl megtakarítási formát kéretlenül az ügyfeleknek. Érdekelne, hogy vajon mit kaptak az ügyintézők utasításba? Mindenkinek, aki az ablaknál megjelenik, ajánlják, vagy csak azoknak, akik idősek, vagy idősnek látszanak? Esetleg azoknak is, akik betegnek tűnnek? Felháborító.
Nem csodálom, hogy a Postabontásban megjelent levél íróját megviselte az eset. Mert nem lehet jó érzés az, ha az embert teljesen váratlan szituációban emlékeztetik ily módon arra, hogy, hát, bizony itt lenne az ideje a temetkezési költségekre is gondolni...Mérhetetlen tapintatlanságnak tartom. Kíváncsi lennék arra is, hogy vajon mennyire sikeres ez a termék. Hányan lehetnek vajon olyanok, akik csekkek befizetése közben ráébrednek arra, hogy tényleg, itt az ideje, hogy a temetésre gondoljunk, és levegyük ezt a terhet is a család válláról, ne nekik kelljen ezeket a költségeket fizetni?!
Az, hogy valaki idős, még nem jelenti azt, hogy a halálra készül. Nagyon jó lenne, ha ezt a posta is elfogadná! Remélem, hogy a tapintatlan gyakorlatot beszüntetik. És tulajdonképpen miért is ajánlgat megtakarítási formákat a posta? És sorsjegyeket miért tukmálnak? Inkább a szolgáltatás minőségének és sebességének javításával kellene foglalkozniuk, az sokkal ügyfélbarátabb gondolkodásra vallana.
Név és cím a szerkesztőségben