Mi a megoldás?

2023.11.05. 08:25

Az ügyfél nem hibázhat, különben oda az ügye - mondja olvasónk

A különféle szolgáltatóknál a személyes ügyintézés a legtöbb esetben előzetes időpontfoglalás szerint történik - mondhatnánk, hogy ez a Covid pozitív hozadéka, hiszen a sorban állás így elkerülhető - olvasható a levélben.

Wald Kata

A kép illusztráció

Fotó: MORICZ SABJAN SIMON

Az már más kérdés, hogy ha gyorsan kell intézni valamit, akkor a személyes ügyfélszolgálat nem mindig megoldás, mert van, hogy egy-két hetet is várni kell, mire fogadni tudják a delikvenst. Szerencsére ott vannak ilyen esetekre a telefonos elérhetőségek. Ami azonban sok esetben kész tortúra.

Mindenféle azonosító számot be kell pötyögni a készüléken, illetve különböző menüpontok közül kell a megfelelőt kiválasztani - a hibázás nem megengedett, mert akkor lehet kezdeni az egész procedúrát elölről. Legutóbb több mint fél órámba telt, mire a mobilszolgáltatómnál be tudtam jelenteni egy hibát, háromszor kellett a hívást újrakezdenem. 

Miért nem lehet ezt valahogy egyszerűbben, az ügyfelek idegzetét kevésbé igénybe vevő módon megoldani?!

Név és cím a szerkesztőségben

Ha érdekeset látott, hallott, mondja el nekünk! A 06 30/3511-111-es számon várjuk hívását minden hétköznap 8 és 16 óra között.


 

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában