Postabontás

2024.01.21. 19:30

Miért tesznek különbséget a boltok a vevők között? – kérdezi olvasónk

Élelmiszerdiszkontban sajnos már van tapasztalatom arról, hogy a kedvezmény csak azoknak jár, akik telefonos applikációval rendelkeznek.

Wald Kata

Fotó: andresr

Nekem nincs okostelefonom, nem is szeretném, ha lenne. Nagyon jól megvagyok az egyszerű, nyomógombos készülékemmel. Nem tudom és nem is akarom kezelni az internetet, a telefont is csak arra használom, hogy beszélni tudjak azzal, akivel szeretnék, illetve, hogy a családom, barátaim számára elérhető legyek. Nem gondolom, hogy emiatt engem megkülönböztetés kellene, hogy érjen, de sajnos ez történik. Ahogy már említettem, az élelmiszerdiszkontban az okostelefon hiányának hátrányait már megtapasztaltam, de szerencsére vannak olyan üzletek is, ahogy a hagyományos „kártyás" módszerrel is elérhetők kedvezmények - inkább oda járok. 

A minap azonban betértem a belvárosi bevásárlóközpontba, mert ilyenkor januárban mindig komoly leértékelések vannak, gondoltam, veszek egy új, meleg pulóvert magamnak. A pénztárnál ért a meglepetés, mert megkérdezték, hogy okostelefonra telepített applikációval rendelkezem -e. Mondtam, hogy nem, hogy applikációm, de okostelefonom sincs. Így az 50 százalék kedvezmény helyett csak 40-et tudtak adni. Ami több, mint ezer forint eltérés a káromra. Kérdezem: miért ér többet egy üzletnek egy olyan vásárló, aki letölti az applikációt? Mi haszna származik abból a boltnak? Miért tesznek különbséget vevő és vevő között? 

Név és cím a szerkesztőségben

Ha érdekeset látott, hallott, mondja el nekünk! A 06 30/3511-111-es számon várjuk hívását minden hétköznap 8 és 16 óra között.
 

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában