Postabontás

2023.02.22. 13:14

A telefonos ügyfélszolgálatokra többen is panaszkodnak olvasóink közül

W. K.

A kép illusztráció

Fotó: fizkes

- Négy hete hívom naponta négyszer az MVM ügyfélszolgálatát, hol gáz, hol villany ügyben. Mindig végig kell hallgatnom a nagyjából három perces felesleges mesét, ami valószínűleg nem sok ügyfelet érdekel. Ehelyett talán inkább az ügyintézőt kellene adni, többre mennénk vele. Neki csak az aktuális témában kellene felvilágosítást adnia. Azt is elmondja a gépi hang, hogy "A hangfelvételt öt évre megőrizzük". A kérdésem az, hogy ha nem jutok el az ügyintézőig soha, akkor honnan lesz olyan hangfelvétel, amit megőriznek? - fogalmazta meg panaszát olvasónk. 

Más szerint is túl sokat kell várni feleslegesen az ügyintéző kapcsolásáig. - Egy telekommunikációs ügyfélszolgálatot hívtam a minap, de csak addig jutottam el, hogy a hívásom fontos a számukra, tartsam a vonalat, mert sajnos minden munkatársuk foglalt, és ezért a várakozási idő hosszadalmas lehet. Közben próbáltak az online ügyfélszolgálat használata felé terelgetni - ha lenne internetem, számítógépem, talán élnék is a lehetőséggel. De idős ember vagyok, a telefon a kényelmes számomra. Így azonban nagyon nehéz bármit is elintézni. Rengeteg türelem kell hozzá - osztotta meg gondolatait olvasónk. 

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!