2023.05.05. 18:54
A vevő a boltban az ellenség? - gondolkozik el olvasónk
Sok egyéb mellett négy csomag másfél literes ásványvizet is vásároltam az egyik hipermarketben a közelmúltban.
Fotó: Photobac
Ezek vonalkódja a hat palackot tartalmazó csomagolás fogantyúján található. A kasszához érve, mikor a pénztáros meglátta a pakkokat, olyan vehemenciával pattant fel a székéről, mintha mérges pók csípte volna meg. Egyenként felemelte mind a négy csomagot, és megnézte, hogy rejtegetek-e alattuk valamit. El nem tudom képzelni, hogy mit gondolt, mit dugok az ásványvizek alá, de az biztos, hogy nagyon rossz érzés volt ezt megélni. A boltot elhagyva jutott eszembe, hogy meg kellett volna kérdeznem tőle, nem akar-e esetleg a táskámba is benézni.
Ugyanebben az üzletben korábban a 679 forintos bácskai hurka 479 forintért volt kitéve. Vettem is kettőt, de a blokkot átnézve észrevettem, hogy a teljes árat számolták fel. Ennyiért nem vásároltam volna meg, természetesen még ott helyben reklamáltam, mire előjött valahonnan egy mogorva vezető, és végül visszakaptam a 400 forintomat. Viszont egy szóval nem mondták, hogy a tévedésért elnézést kérnének. Még én éreztem magam kellemetlenül.
Hogy a két esetben mi a közös? Hát a stílus. Lekezelő módon bánnak a vásárlókkal, úgy tesznek, mintha vevő ellenség lenne. Hol marad a kedvesség, az udvariasság, a tisztelet, a mosoly?
Név és cím a szerkesztőségen
Ha érdekeset látott, hallott, mondja el nekünk! A 06 30/3511-111-es számon várjuk hívását minden hétköznap 8 és 16 óra között.