2023.09.02. 19:30
Olvasónknak bosszúságot okoznak az akciók
Az akciók célja elsősorban a vevők boltba csábítása – jelent meg a Postabontásban a vélemény.
Fotó: SOLOVEVA ANASTASIIA
Hasonlók a tapasztalataim: hiába nézem ki jó előre a kedvezményeket az online szórólapokon, csak akkor van esélyem, hogy hozzá is jussak a termékhez, ha az akció kezdőnapján – ha nem is nyitásra, de – még reggel odaérek az üzletbe. Amennyiben ez nem sikerül, akkor később már csak a szerencsén múlik, hogy maradt-e az adott áruból, vagy sem. És ha már ott van az ember, de elfogyott például az olcsón kínált ecet, viszont szükség van rá a háztartásban, akkor biztos, hogy a legtöbben megveszik a drágábbat.
Azaz a vevő ráharapott a csalira.
Az pedig, hogy egyes akciókat okostelefonos applikációkhoz kötik bizonyos üzletekben, szintén nem vevőbarát. Miért nem lehet mindenütt kedvezményes plasztikkártyákat is kínálni, gondolva az idősebb generációra?!
Név és cím a szerkesztőségben
Ha érdekeset látott, hallott, mondja el nekünk! A 06 30/3511-111-es számon várjuk hívását minden hétköznap 8 és 16 óra között.