Postabontás

2023.09.02. 19:30

Olvasónknak bosszúságot okoznak az akciók

Az akciók célja elsősorban a vevők boltba csábítása – jelent meg a Postabontásban a vélemény.

Wald Kata

Fotó: SOLOVEVA ANASTASIIA

Hasonlók a tapasztalataim: hiába nézem ki jó előre a kedvezményeket az online szórólapokon, csak akkor van esélyem, hogy hozzá is jussak a termékhez, ha az akció kezdőnapján – ha nem is nyitásra, de – még reggel odaérek az üzletbe. Amennyiben ez nem sikerül, akkor később már csak a szerencsén múlik, hogy maradt-e az adott áruból, vagy sem. És ha már ott van az ember, de elfogyott például az olcsón kínált ecet, viszont szükség van rá a háztartásban, akkor biztos, hogy a legtöbben megveszik a drágábbat. 

Azaz a vevő ráharapott a csalira. 

Az pedig, hogy egyes akciókat okostelefonos applikációkhoz kötik bizonyos üzletekben, szintén nem vevőbarát. Miért nem lehet mindenütt kedvezményes plasztikkártyákat is kínálni, gondolva az idősebb generációra?!

Név és cím a szerkesztőségben

Ha érdekeset látott, hallott, mondja el nekünk! A 06 30/3511-111-es számon várjuk hívását minden hétköznap 8 és 16 óra között. 

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában