2024.01.24. 07:40
Miért akadékoskodik a szolgáltató? - teszi fel a kérdést olvasónk
A minap az egyik szolgáltatónál a havi átalányunkat szerettem volna megemeltetni.
Fotó: Reza Estakhrian
A számla az én nevemre szól, a fizető fél is én vagyok, a felhasználó pedig a férjem. Felhívtam a szolgáltató ügyfélszolgálatát az átalány emelése céljából. Az ügyintéző hölgy közölte, hogy azt csak a férjem emeltetheti fel, mert ő a felhasználó. Mondom a hölgynek, hogy én vagyok a fizető fél, hadd döntsem el én, hogy mennyit szeretnék fizetni, és a számla is az én nevemre szól.
Kormányzati döntésre hivatkozva utasította el kérésemet, és még azt is hozzátette, ha meg akarom változtatni, hogy minden az én nevemen legyen, egy hónapnál nem régebbi tulajdoni lapot kell mellékelnem. Mindezt azért, mert emeltetni akartam az átalányt. Ez kellően felháborított. Férjem reggel 8-tól délután 5-ig dolgozik, az ügyfélszolgálatot pedig csak 8-tól 14 óráig lehet hívni. Kérdem én, ha a szomszédomat megkérem, hogy 5 perc erejéig – míg a szolgáltatót felhívjuk – legyen a férjem, az adataival együtt, akkor simán el tudom intézni az ügyet? Hogyan tudja leellenőrizni a telefonos ügyfélszolgálat, hogy valóban a férjemmel beszél, és nem a szomszéddal? Ez azért érdekes, mert más szolgáltatónál el tudtam intézni a férjem helyett az ilyen apró ügyeket.
Név és cím a szerkesztőségben