2020.03.28. 13:30
Néha nehézkes a digitális oktatás – mondja olvasónk
Sok helyről hallani, hogy az általános iskolák által használt Kréta rendszer erre a feladatra alkalmatlan – írja olvasónk.
A technika nem áll rendelkezésre, vagy nem tudják alkalmazni az idősebb korosztályhoz tartozó tanárok, tanítók.
Az nem digitális oktatás, hogy e-mailben küldenek feladatokat óránként, ráadásul rövidítéseket használnak, amit nem lehet értelmezni, illetve a könyveket másképp hívják, mint ami rá van írva. Ha valakinek ezek nem egyértelműek, a feltett kérdésekre nem válaszolnak.
Olyan linket küldenek, ami nem nyitható meg. Az ABC-t még márciusra nem tanították meg, de az az elsősöknek szabott feladat, hogy rakják sorba a betűket – mikor még nem is értek az ABC végére. Matekból is tapasztalhatók hasonló problémák.
Azt hiszik, hogy az otthon tartózkodó, szerencsésebb esetben home office-ban dolgozó szülő ráér egész nap azt lesni, hogy mikor jön üzenet?
Mert ugye az elsős gyerek még nem tud gyorsan olvasni, és talán a netet sem kezeli. Nincs személyes kapcsolat a gyerekek és a tanítók között, ami pedig nagyon fontos lenne, és nincs egységes gyakorlat a tanításra. Miért hagyják, hogy minden iskola szabadon döntse el, hogy milyen rendszert használ? Persze vannak iskolák, ahol az oktatás remekül megy. A képernyőn mindenki lát mindenkit, mintha órán lennének. Miért nem ezt veszi át minden intézmény?
Név és cím a szerkesztőségben
Koronavírus Baranyában
- Pécsett továbbra is emelkedik a koronavírus örökítőanyagának koncentrációja
- Jakab Ferenc kérdéseire válaszolt a Nobel-díjas Karikó Katalin Stockholmban
- Szinte egyedülállóan magas Pécsett a koronavírus örökítőanyagának koncentrációja
- „Nem félni, hanem érteni kell a vírust” - mondja Kemenesi Gábor virológus
- A megyei kórházból a Fogászati Klinika Dischka utcai épületébe költözik át a pécsi oltópont