Felháborító!?

2023.05.07. 18:54

Erőszakos a számlákkal a szolgáltató - vélekedik olvasónk

Felháborítónak tartom, hogy egyes telekommunikációs szolgáltatók mennyire pénzéhesek.

W. K.

Fotó: Löffler Péter

A cégnél, amelyikkel szerződésben állok, az a gyakorlat, hogy rendszeresen, nagyon korán küldi ki a következő havi számlát. Ezúttal például már május 7-én megküldte a június 30-án befizetendő számlát. Úgy érzem, hogy ezzel a magatartással, amit nevezhetünk túl korai pénzbehajtásnak is akár, folyamatosan presszionálják az ügyfelet a mielőbbi befizetésre. Úgy érzem, hogy erőszakosan próbálnak kasszírozni. Én, úgy gondolom, hogy először szolgáltani kell, és csak utána fizettetni. Az ellenkező gyakorlat, inkább a rosszlányoknál bevett szokás. 

Több esetben írásban jeleztem a véleményem a szolgáltató felé, aminek az lett az eredménye, hogy a reklamációt követően a tárgyhónap közepén küldték a számlát. Amivel egyet is értettem. Meg azonban teljesen nem nyugodhattam, mert kis idő elteltével megint elővették a rosszlány gyakorlatot. Úgy látszik, ez szimpatikusabb nekik . Sajnos mostanra odáig jutottam, hogy az erőszakos, szerintem zaklató stílusuk miatt hamarosan más szolgáltatót keresek. 

Nem tudom, hogy ez az ügyfeleket elriasztó magatartás mennyire fér bele az üzleti imázsukba. Arra is kíváncsi lennék, hogy a fogyasztóvédelmi előírások mit mondanak. Van -e szabályozás arra vonatkozólag, hogy egy szolgáltatás után fizetendő számlát  a befizetési határidőt megelőzően milyen határidővel lehet kiküldeni az ügyfeleknek? Vagy akár hónapokkal előre is kérhetnék a befizetést, a cég kénye-kedve szerint? 

Ha érdekeset látott, hallott, mondja el nekünk! A 06 30/3511-111-es számon várjuk hívását minden hétköznap 8 és 16 óra között. 
 

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!