Olvasónk panaszkodik

2023.09.04. 21:30

Az ügyfélszolgálatok sokszor nehezen elérhetők - ez lenne a segítség?

Az ügyfélszolgálatok sokszor nehezen elérhetők, és bonyolult is az útmutatás - panaszolják olvasóink.

Wald Kata

- Telefonon próbáltam elérni a számlavezető bankomat. Miután személyesen is bent voltam, de olyan végeláthatatlannak tűnt a várakozás, hogy egy fél óra után feladtam. kevés volt az ügyintéző, de nagyon sok az ügyfél. Gondoltam, majd telefonon választ kapok a kérdéseimre. Szintén fél órán át hallgattam a gépi zenét, amikor megelégeltem a várakozást. Egyetlen megoldás maradt: online időpontfoglalás. A legközelebbi időpont: egy hét múlva. A banki szolgáltatásoknak szerintem ennél azért gyorsabban és gördülékenyebben kellene működniük - vélekedik olvasónk. 

Más a következő panaszt fogalmazta meg a telefonos ügyfélszolgálatokkal kapcsolatban: - Ha valamilyen ügyfélszolgálatot hívok telefonon, jellemzően rengeteg gombnyomást követően és hosszas várakozás után jutok el addig, hogy ügyintézővel tudjak beszélni. Diplomás ember vagyok, sokszor mégse egyértelmű a gépi hang útmutatása, hogy mikor, melyik gombot kell megnyomnom. Nem kellene ennyire bonyolítani a dolgokat!  

Ha érdekeset látott, hallott, mondja el nekünk! A 06 30/3511-111-es számon várjuk hívását minden hétköznap 8 és 16 óra között. 
 

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában