2023.09.04. 21:30
Az ügyfélszolgálatok sokszor nehezen elérhetők - ez lenne a segítség?
Az ügyfélszolgálatok sokszor nehezen elérhetők, és bonyolult is az útmutatás - panaszolják olvasóink.
- Telefonon próbáltam elérni a számlavezető bankomat. Miután személyesen is bent voltam, de olyan végeláthatatlannak tűnt a várakozás, hogy egy fél óra után feladtam. kevés volt az ügyintéző, de nagyon sok az ügyfél. Gondoltam, majd telefonon választ kapok a kérdéseimre. Szintén fél órán át hallgattam a gépi zenét, amikor megelégeltem a várakozást. Egyetlen megoldás maradt: online időpontfoglalás. A legközelebbi időpont: egy hét múlva. A banki szolgáltatásoknak szerintem ennél azért gyorsabban és gördülékenyebben kellene működniük - vélekedik olvasónk.
Más a következő panaszt fogalmazta meg a telefonos ügyfélszolgálatokkal kapcsolatban: - Ha valamilyen ügyfélszolgálatot hívok telefonon, jellemzően rengeteg gombnyomást követően és hosszas várakozás után jutok el addig, hogy ügyintézővel tudjak beszélni. Diplomás ember vagyok, sokszor mégse egyértelmű a gépi hang útmutatása, hogy mikor, melyik gombot kell megnyomnom. Nem kellene ennyire bonyolítani a dolgokat!
Ha érdekeset látott, hallott, mondja el nekünk! A 06 30/3511-111-es számon várjuk hívását minden hétköznap 8 és 16 óra között.