2024.01.13. 19:30
Olvasónk szerint a hirdetések nem érnek véget
A kép illusztráció
Forrás: Shutterstock
Fotó: Nebojsa Tatomirov
Az interneten vásárolt csomagtartótálcáról, és annak utóéletéről szóló írás a Postabontásban egy sokakat érintő problémára hívja fel a figyelmet. Én karácsony előtt a feleségemnek szerettem volna karkötőt vásárolni, pontosan tudtam, hogy milyet szeretnék. Beírtam a keresőbe a paramétereket, több ajánlat meg is jelent. Kiválasztottam és megrendeltem azt, amelyiket a leginkább megfelelőnek találtam. Mind a mai napig, amint elkezdem az internetes közösségi oldalakat böngészni, biztos, hogy megjelennek karkötőkkel kapcsolatos hirdetések. Nem tudom, hogy ez meddig fog így tartani, de egészen megdöbbentő, hogy egy internetes keresésnek ilyen utóélete van. Ha már ennyire sok információt képes kezelni a világháló, akkor igazán érzékelhetné azt is, hogy a megcélzott termék vásárlása megtörtént, további hirdetések felkínálásának semmi értelme. Ez is van legalább annyira bosszantó, mint a filmekbe ékelt reklámok a televízióban, ami szintén értelmetlen, felesleges, viszont idegőrlő.
Név és cím a szerkesztőségben
Ha érdekeset látott, hallott, mondja el nekünk! A 06 30/3511-111-es számon várjuk hívását minden hétköznap 8 és 16 óra között.