olvasói levél

2018.03.23. 13:00

Félretájékoztatott a szolgáltató

Az egyik telekommunikációs szolgáltató munkatársa telefonon hívott fel nemrég egy ajánlattal - írja egyik olvasónk.

Mint mondta, kiszállítanának egy készüléket, aminek eredményeként a későbbiekben a mostaninál jóval több televíziós csatornát tudok majd elérni. Mondtam, hogy nekem erre semmi szükségem, hisz alig nézek tévét, a kínálat, ami rendelkezésemre áll, elegendő. Erre az volt a válasz, hogy nyugodtan fogadjam el az ajánlatot, nem kell érte fizetnem, ha nincs szükségem az eszközre, nem kell a tévéhez csatlakoztatnom, kicsomagolás nélkül akár be is tehetem a szekrénybe. Nem igazán tudtam mire vélni a dolgot, de gondoltam, a cégnek biztos valamiért jó az, ha minél több ilyen készüléket kiosztanak. Meg is érkezett a doboz, majd legnagyobb meglepetésemre egy számla is jött kisvártatva – 3 ezer forintot kellett volna befizetnem. Bementem az ügyfélszolgálatra, jelezve, hogy telefonon nem ebben állapodtunk meg. Tudtam, hogy jogomban áll 14 napig elállni a szerződéstől – éltem is a lehetőséggel. Erre kioktató hangnemben, barátságosnak egyáltalán nem nevezhető módon közölték, hogy ez esetben nekem kell visszavinnem a készüléket. Felháborít, hogy a szolgáltató félretájékoztatása miatt most nekem kell megkérnem egy ismerőst arra, hogy autóval segítsen visszaszállítani a szerkezetet. Idős ember lévén ugyanis másképp nem tudom megoldani.

Név és cím a szerkesztőségben

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában