Postabontás

2023.07.25. 17:02

Sokat tévednek a vásárlók kárára a pénztárosok – bosszankodnak olvasóink

Önkiszolgáló kassza, illetve ha a blokk tüzetes átvizsgálása a fizetést követően – ezekkel lehet kivédeni a pénztárosok tévedéseit – javasolják olvasóink.

Wald Kata

Fotó: Robert Kneschke

– Sajnos nekem is sokszor volt már negatív élményem a pénztártól való távozás után. Amikor ugye reklamációt már nem fogadnak el... Tapasztalataim szerint akkor lesz a kosárban lévő öt kifliből valahogy hat, a lecsópaprikából kaliforniai paprika, az egy liter tejből kettő, stb., amikor nagybevásárlást tart a vevő, és a pénztáros villámgyors tempója miatt tulajdonképpen követhetetlen, hogy hány darab terméket üt be a gépbe. Amióta önkiszolgáló kasszák léteznek, azokat használom. Megelégelve az átveréseket. Így biztos, hogy csak azért fizetek, amit vásároltam – írta olvasónk. 

 

Más a következőt javasolja: 

–Mindig kell időt szánni arra, hogy a pénztártól való távozást követően a blokkot tüzetesen átolvassuk. Akkor, ott helyben mindig van még lehetőség a korrekcióra, ha esetleg többet, vagy – bár ilyen még soha nem fordul elő – kevesebbet számoltak a pénztárnál. Mindenki tévedhet, nem kell semmi rosszat feltételezni. Egyszerűen csak a vevőnek is jobban oda kell figyelnie, és akkor biztos nem érzi magát átverve. 

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!