2024.01.15. 19:30
A kefír és a hús is bűzlött - háborodott fel olvasónk
A kép illusztráció.
Fotó: New Africa
Sok vásárlói panaszt olvashatunk a Dunántúli Napló sms és Postabontás rovataiban - van, hogy a termék minősége, van, hogy a kiszolgálás kifogásolható. Nekem élelmiszerek házhoz szállításával kapcsolatban voltak negatív tapasztalataim.
Karácsony előtt két héttel rendeltem házhoz szállítással egy bevásárlást, ami majdnem 40 ezer forint volt. Ez nem előszöri megrendelésem volt, már többször éltem a lehetőséggel - korábban nem volt semmi probléma, ezúttal viszont nagy csalódás ért. Meghozta az úr az árut, furcsán viselkedett, ideges volt, csapkodott, dobálta a megrendelt termékeket. Én kifizettem, megköszöntem, az áruszállító elment, én pedig elkezdtem kipakolni. A helyére szerettem volna tenni az áruféleségeket, ekkor ért a csalódás. Már akkor éreztem, hogy büdös a kefír, amikor megfogtam a dobozokat, hogy letöröljem, mielőtt a hűtőbe teszem.
Én naiv azt hittem, hogy csak a csomagolásnak van ilyen kellemetlen szaga, mint ahogy az a tojásos dobozoknak is szokott lenni. De amikor kinyitottam, majdnem elájultam - szemetes zacskó, kuka, ez lett a sorsa. Ezután jött a következő csalódás: a tej dobozának takarítása. Ekkor észleltem, hogy a nyolc doboz tejnek, amiket rendeltem, két nap múlva lejár a szavatossági ideje. Persze, ez a karácsonyi sütéshez kellett volna - addig azonban volt még két hét. Ezután jött a következő meglepetés. Bomba áron hirdetett csirkemell - a mennyisége kb. négy kiló. Persze ez nem csirkemell volt, hanem nyesedék és ormótlanul büdös. Az egész lakást ki kellett szellőztetni. Tehát a karácsonyi bevásárlásnak a fele a kukában végezte, egy szemetes zsák majdnem megtelt. Nem tudtam visszavinni az árut, mivel egészségileg nem voltam jól. Ezért is rendeltem online, de megfogadtam, hogy innen soha többé. Egy életre megtanultam a leckét.
Név és cím a szerkesztőségben